۰۶/مرداد/۱۴۰۴
*نظم، کیفیت خدمات و حسن خلق؛ سهگانهی خدمت در حرم رضوی*
تولیت آستان قدس در مراسم اهدای احکام خادمان جدید حرم رضوی:
در سیاستهای ما، حرم مطهر مرکز آستان قدس است. تمام فعالیتهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای این است که در نهایت خدمت بهتری به زائران در حرم مطهر ارائه شود.
ما خادم همه زائران هستیم و به جایگاه، مقام و... افراد کار نداریم. اینجا همه یک شأن دارند و آن میهمان حضرت(ع) بودن است.
برخی مسائل به ظاهر کوچک بوده اما بسیار مهم است مانند نحوه صحبت با زائران. در برخورد با زائران از کلمات مهربانانه و زیبا استفاده کنید. کار شما خیلی سنگین است و باید از خود حضرت سعه صدر بخواهید تا همه نوع برخورد و ادبیات و فرهنگ مختلف را تحمل کنید.
زائری که به حرم مطهر میآید، ایمانش او را به اینجا کشانده است. پس ما اگر جاذبه ایجاد کنیم، این ایمان را تقویت کردهایم و اگر دافعه ایجاد کنیم، این ایمان را تضعیف کردهایم.
شما خادمان در خط مقدم خدمت به زائران هستید. نظم و دقت و کیفیت خدمت را حفظ کنید. شما کارگزار حضرت(ع) هستید و باید بهترین خدمات را به بهترین شکل و آراستهترین وضعیت به میهمانان حضرت(ع) عرضه کنید.
متن کامل خبر:
#تولیت آستان قدس رضوی